Στην «οικογένεια» της μεγαλύτερης ξενοδοχειακής εταιρείας του κόσμου, της Wyndham Hotel Group εντάσσεται το ξενοδοχείο Thraki Palace και από τις 30 Ιουνίου και επίσημα θα λειτουργεί με την επωνυμία Ramada Plaza Thraki.
Η συνεργασία μέσω franchise με τον παγκοσμίου φήμης όμιλο, σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας εποχής για το ξενοδοχείο ιδιοκτησίας της οικογένειας Παλακίδη, αφού θα συνοδεύεται από μία εκτεταμένη ανακαίνιση σε όλους τους χώρους του, προκειμένου να προσελκύσει υψηλού επιπέδου επισκέπτες από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.Το ξενοδοχείο Thraki Palace άνοιξε τις πόρτες του πριν από 16 χρόνια, ενώ πριν 6 χρόνια εγκαινίασε και τον χώρο Thalasso & Spa. Το ξενοδοχείο, μόλις 4 χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης, συνέβαλε σημαντικά και στην ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού, βάζοντας την Αλεξανδρούπολη στο χάρτη των περιοχών στις οποίες παρέχονται ξενοδοχειακές υποδομές υψηλής ποιότητας, σε μία εποχή που τα πεντάστερα ξενοδοχεία ήταν σπάνια για επαρχιακές πόλεις.
Ξεκίνησε η διαδικασία εκτεταμένης ανακαίνισης
Το Thraki Palace έχει ξεκινήσει τη διαδικασία εκτεταμένης ανακαίνισης έτσι ώστε να μετατραπεί στο νεότερο ξενοδοχείο Ramada στην Ελλάδα. To Ramada είναι ένα από τα 19 brands της Wyndham Hotel Group και θα είναι το μοναδικό υπό αυτή την ‘ετικέτα’ σε όλη την ανατολική Μακεδονία και Θράκη για τα επόμενα τουλάχιστον 20 χρόνια που θα διαρκέσει η συνεργασία των δύο πλευρών. Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο το brand αυτό είναι κάτι παραπάνω από γνωστό, αφού λειτουργεί 850 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 60 χώρες.Προγραμματισμένο να ανοίξει στις 30 Ιουνίου, υπό την ονομασία Ramada Plaza Thraki, το 149 δωματίων ξενοδοχείο, μέσω της εκτεταμένης ανακαίνισης θα προσφέρει αναβαθμισμένες υποδομές, όπως δωμάτια και σουίτες με flat TV, μοντέρνα έπιπλα και εκπληκτική θέα στο Αιγαίο. Η ανακαίνιση θα αφορά και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχειακού συγκροτήματος, ενώ έχει εξασφαλιστεί σε όλα τα στάδια η συνεργασία με τους ανθρώπους της Wyndham, ώστε οι υποδομές και οι υπηρεσίες που θα παρέχονται να εναρμονίζονται με τα υψηλά standards που θέτει η εταιρεία.
«Είδαμε ότι η πόλη απαιτούσε την ύπαρξη ενός trademark που θα την αποδεσμεύσει και θα την ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες περιοχές, δίνοντάς της μία αυτόνομη παρουσία στο τουριστικό γίγνεσθαι», είπε ο αντιπρόεδρος του Thraki Palace Απόστολος Παλακίδης κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου. Με αυτή τη στόχευση, όπως σημείωσε, έγιναν αρκετές επαφές με εκπροσώπους διαφόρων ομίλων. Η συνεργασία με την Wyndham εκτιμήθηκε πως είναι η καλύτερη δυνατή εξέλιξη για το μέλλον του ξενοδοχείου, αλλά και της ίδιας της πόλης.
Πρόβαση σε μία τεράστια ‘δεξαμενή’ πελατών από όλο τον κόσμο
Ο κ. Παλακίδης ξεκαθάρισε ότι η χρηματοδότηση της ανακαίνισης προέρχεται 100% από πόρους της Θράκη Παλλάς Α.Ε., τονίζοντας πως η συνεργασία είναι με τη μορφή franchise, πράγμα που σημαίνει ότι η Wyndham δεν συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της ιδιοκτήτριας εταιρείας της οικογένειας Παλακίδη, ούτε στο management του ξενοδοχείου.Με τη συνεργασία αυτή, το ξενοδοχείο αποκτά αυτόματα πρόσβαση σε μία τεράστια ‘δεξαμενή’ πελατών από όλο τον κόσμο, της τάξης των 50.000.000 ατόμων. Τα τελευταία χρόνια, στο ξενοδοχείο φιλοξενούνται κυρίως επισκέπτες από τα Βαλκάνια. «Να μην παραξενευτείτε αν δείτε τουρίστες από τη βόρεια Ευρώπη να επιλέγουν την Αλεξανδρούπολη και το ξενοδοχείο Ramada Plaza Thraki, αφού γνωρίζουν ότι πρόκειται για υψηλού επιπέδου brand», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παλακίδης.
«Έχουμε φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης»
Από την πλευρά του, ο Edwin Broers, αντιπρόεδρος της Wyndham Hotel Group για την κεντρική και ανατολική Ευρώπη, σημείωσε: «Στο Wyndham Hotel Group επικεντρώνουμε την προσοχή μας στο να προσφέρουμε στους ταξιδιώτες το σωστό μέρος για διαμονή, ανεξάρτητα με τον προορισμό που επιλέγουν. Έχουμε φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης για την Ελλάδα και είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσθέσουμε το νέο Ramada Plaza Thraki στην αυξανόμενη οικογένεια ξενοδοχείων μας στη χώρα».Ο διευθύνων σύμβουλος του Thraki Palace Κωνσταντίνος Παλακίδης σημείωσε πως η εμπιστοσύνη που επέδειξε η Wyndham προς την οικογένεια Παλακίδη και την Αλεξανδρούπολη είναι εμπιστοσύνη προς την ίδια την Ελλάδα. «Είναι μεγάλη τιμή για μας να αντιπροσωπεύουμε αυτό τον όμιλο, αφού σε όλη τη βόρεια Ελλάδα δεν υπάρχει άλλο ξενοδοχείο που να είναι μέλος του». Παράλληλα, υπογράμμισε πως πρόκειται για μία τεράστια ευκαιρία για την Αλεξανδρούπολη να προσελκύσει υψηλού επιπέδου τουρίστες, ενός ανώτατου εισοδήματος, κάτι που φυσικά θα έχει οφέλη για την ευρύτερη περιοχή και την οικονομία της.
Σε ό,τι αφορά την προοπτική δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, ο κ. Παλακίδης σημείωσε πως η προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών, η παροχή υπηρεσιών υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών και η στόχευση για πραγματοποίηση συνεδρίων όχι μόνο εθνικών αλλά και διεθνών, θα δημιουργήσουν σίγουρα την ανάγκη για επιπλέον προσωπικό. Για το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής, τονίσθηκε πως δεν θα υπάρξει τίποτα ακραίο και πως θα εναρμονίζεται με τη γενικότερη τάση στην ξενοδοχειακή αγορά.
Πάντως, αυτό που επισήμανε ο κ. Απόστολος Παλακίδης είναι ότι οι Έλληνες τουρίστες παραμένουν σε πρώτη προτεραιότητα για το ξενοδοχείο, ενώ υπογράμμισε πως μετά την ανακαίνιση, το ξενοδοχείο δεν θα γίνει σε καμία περίπτωση απρόσωπο, ούτε θα χάσει το ζεστό και ανθρώπινο χαρακτήρα του.
Κική Ηπειρώτου
ΓΝΩΜΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου