Μετά την έκπτωση της ΝΕΛ
- Δύο προτάσεις προκειμένου να καλυφθούν προσωρινά οι έκτακτες ανάγκες των νησιών του βορειοανατολικού Αιγαίου για περίπου ένα μήνα, πριν το υπουργείο προχωρήσει σε ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό, υιοθέτησε στη συνεδρίαση το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ).
Προηγήθηκε η έκπτωση από δύο άγονες γραμμές της ΝΕΛ και της θυγατρικής της, με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων.
Η πρώτη πρόταση είναι δύο δρομολόγια την εβδομάδα από Πειραιά για Ικαρία-Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα, με επιδότηση και η δεύτερη από Πειραιά για Μυτιλήνη να προεκτείνεται δύο φορές την εβδομάδα για Λήμνο-Καβάλα με προσέγγιση δωρεάν στα Ψαρά.
Αφού ανακοινωθούν οι παραπάνω προτάσεις, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα κληθούν να καταθέσουν τη Δευτέρα τις δικές τους θέσεις και ο υπουργός Ναυτιλίας -με βάση τη συμφερότερη και την καλύτερη προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος- θα προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση.
Υπενθυμίζεται ότι ακτοπλοϊκή εταιρεία HELLENIC SEAWAYS υπέβαλε στο Συμβούλιο πρόταση, σύμφωνα με την οποία διαθέτει πλοίο πρώτης κατηγορίας και συγκεκριμένα το «Νήσος Μύκονος» που μπορεί να εξυπηρετήσει τη σύνδεση της γραμμής Ικαρίας-Σάμου-Λήμνου-Καβάλας και σύνδεσης με τον Πειραιά δύο φορές την εβδομάδα, ενώ εξετάζεται και για τρεις φορές.
Η πρώτη πρόταση είναι δύο δρομολόγια την εβδομάδα από Πειραιά για Ικαρία-Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα, με επιδότηση και η δεύτερη από Πειραιά για Μυτιλήνη να προεκτείνεται δύο φορές την εβδομάδα για Λήμνο-Καβάλα με προσέγγιση δωρεάν στα Ψαρά.
Αφού ανακοινωθούν οι παραπάνω προτάσεις, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα κληθούν να καταθέσουν τη Δευτέρα τις δικές τους θέσεις και ο υπουργός Ναυτιλίας -με βάση τη συμφερότερη και την καλύτερη προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος- θα προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση.
Υπενθυμίζεται ότι ακτοπλοϊκή εταιρεία HELLENIC SEAWAYS υπέβαλε στο Συμβούλιο πρόταση, σύμφωνα με την οποία διαθέτει πλοίο πρώτης κατηγορίας και συγκεκριμένα το «Νήσος Μύκονος» που μπορεί να εξυπηρετήσει τη σύνδεση της γραμμής Ικαρίας-Σάμου-Λήμνου-Καβάλας και σύνδεσης με τον Πειραιά δύο φορές την εβδομάδα, ενώ εξετάζεται και για τρεις φορές.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου