25 Ιανουαρίου 2016

Σαμοθράκη 25/1/16 - Απάντηση ΟΤΕ σχετικά με την αναβάθμιση των ευρυζωνικών υπηρεσιών

Σαμοθράκη - Επιστολή Σπιτάλα Βασίλη προς την Διοίκηση του ομίλου COSMOTE

 
Σαμοθράκη 15 Νοεμβρίου 2015 
Κύριοι της Διοίκησης του ομίλου COSMOTE

Ονομάζομαι Σπιτάλας Βασίλειος και διαμένω στο νότιο τμήμα της Σαμοθράκης (Δάφνες - Λάκκωμα - Προφ.Ηλίας).
 
Το νησί μας είναι ακριτικό και με ιδιαίτερα σοβαρά κομβικά προβλήματα που έχουν ως συνέπεια την οικονομική του καθυστέρηση.

Οι τηλεπικοινωνίες - που πρέπει να αναπτυχθούν το συντομότερο - είναι ένας από τους σημαντικότερους μοχλούς ανάπτυξης και βελτίωσης του οικονομικού και βιοτικού μας επιπέδου.
 
Είναι προκλητικό το γεγονός ότι ενώ στον «οικισμό Χώρα» του νησιού μας που έχει συνδεθεί εδώ και περισσότερο από έναν χρόνο με την οπτική ίνα οι ταχύτητες στο διαδίκτυο να είναι  ικανοποιητικές, στο υπόλοιπο νησί και ιδίως στο νότιο τμήμα του, να υπάρχει καθυστέρηση με απαράδεκτα χαμηλές ταχύτητες και πολλές βλάβες.
 
Τα παράπονα των πελατών σας του νότιου νησιού, είναι απολύτως δικαιολογημένα και μας προκαλούν θυμό οι διαφημίσεις σας που παρουσιάζουν τον όμιλο να ικανοποιεί ολόκληρη την επικράτεια το ίδιο ικανοποιητικά.
 
Δυστυχώς μόνον στην καταβολή των "παγίων" στους λογαριασμούς μας είμαστε ίδιοι με τους υπόλοιπους, όμως, με υποβαθμισμένες τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας.
 
Επειδή η οπτική ίνα στη σύνδεση της Σαμοθράκης είναι έτοιμη εδώ και καιρό, σας παρακαλούμε να επιληφθείτε ώστε εντός του έτους το αργότερο, να απολαμβάνουμε και εμείς οι αδικημένοι πελάτες σας, τις ίδιες υπηρεσίες με τους "προνομιούχους" των άλλων μη μεθόριων περιοχών. Άλλωστε προτεραιότητα στις υποβαθμισμένες και εθνικής σημασίας περιοχές, θα έπρεπε να είχε δοθεί εξ αρχής.
 
Με την ελπίδα να ικανοποιήσετε άμεσα το δίκαιο αίτημα της πλειονότητας των πελατών σας στο νησί μας, ευελπιστώ στις άμεσες ενέργειές σας.

Σπιτάλας Βασίλειος
Δάφνες Σαμοθράκης
Τηλ. 2551095214, 6974949838
spitalas@yahoo.gr

Βεβαίωση παραλαβής μηνύματος από Cosmote Σταθερή <cosmote.gr-fixed@cosmote.gr>
cosmote.gr/fixed Ημερ/νία υποβολής:11/15/2015 21:25:17
ΣΠΙ ΤΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣΛΑΣ  - Νοεμ 15 τις 9:25 μ.μ.
 Η απάντηση του ΟΤΕ είναι η παρακάτω:
 Στις 9:45 π.μ. Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016, ο/η OTE Customer Care <customercare@ote.gr> έγραψε:
 
Αγαπητέ κύριε Σπιτάλα,
 
Σε απάντηση του αιτήματός σας, αναφορικά τη δυνατότητα αναβάθμισης των ευρυζωνικών υπηρεσιών στην περιοχή σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:
 
Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας, συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε το δίκτυό μας, το οποίο σήμερα καλύπτει γεωγραφικά το μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής Επικράτειας. Το δίκτυο ADSL του ΟΤΕ αναπτύσσεται σταδιακά καλύπτοντας και νέες περιοχές, ανάλογα με την πληθυσμιακή πυκνότητα και τα ετήσια Προγράμματα Επενδύσεων της εταιρείας μας.
 
Ως εκ τούτου, έχουν ήδη ξεκινήσει ενέργειες για αναβάθμιση της τεχνολογίας ΑDSL στη συγκεκριμένη περιοχή, παρόλα αυτά δεν γνωρίζουμε ακόμα το ακριβές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της.
 
Λυπούμαστε που δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε άμεσα το αίτημά σας.
 
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση χρειαστείτε.
 
Για τη Δ/νση Εξυπηρέτησης Πελατών
Με εκτίμηση
 
Κονδύλη Χαρά
 
  

Παρατηρήσεις :

* Η επιστολή μου στάλθηκε την 15 Νοεμβρίου 2015 και η απάντηση ήρθε 25 Ιανουαρίου 2016 !

* Οι Γερμανοί που διαφεντεύουν σήμερα τον ΟΤΕ δεν φαίνεται να βιάζονται και πολύ !!!

* Οι πληροφορίες μου από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του ΟΤΕ - Έβρου είναι, ότι πριν το καλοκαίρι
   θα γίνει η αναβάθμιση.

Σ.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου