19 Απριλίου 2013

Αγαπητοί φίλοι αναγνώστες, γεια σας!



Ονομάζομαι Βασίλης Σπιτάλας, κατάγομαι από την Αλεξ/πολη και μαζί με τη σύζυγό μου Σοφία, από το 2006 έχουμε εγκατασταθεί οριστικά στη Σαμοθράκη. 
Ο μοναδικός λόγος της επιλογής μας αυτής, που είναι επιλογή ζωής, είναι η αγάπη μας για το νησί. Έχουμε δύο παιδιά που είναι κι αυτά δημότες Σαμοθράκης και συνειδητοί φίλοι του νησιού. Είμαι συνταξιούχος του ΟΤΕ, έχω σπουδάσει Κοινωνική Διοίκηση, Διοίκηση Επιχειρήσεων και Ραδιοεπικοινωνίες.

Πριν λίγες μέρες με λύπη αλλά και με έκπληξη διάβασα την απόφαση των διαχειριστών
του samothrakisnea.blogspot.com να σταματήσουν την χρήσιμη για το νησί μας λειτουργία του
που η συμβολή του στην ενημέρωση αλλά και στην προβολή της Σαμοθράκης ήταν σημαντική.

Επειδή από καιρό επιθυμούσα να επιχειρήσω κάτι ανάλογο, πρότεινα στο blog και στην ομάδα που πιστεύω ότι το στήριζε, να μου δώσουν την ευκαιρία να συνεχίσω εγώ την προσπάθειά τους και το αποδέχτηκαν!

Ευχαριστώ για την εκτίμησή τους στο πρόσωπό μου και την εμπιστοσύνη τους.
Τους ευχαριστώ διπλά γιατί δεσμεύονται και απέναντί μου και σε εσάς τους μέχρι χθες φίλους και αναγνώστες τους, ότι θα συμβάλουν με τις γνώσεις και την εμπειρία τους να ξεκινήσω και να σταθώ με επάρκεια σ’ ότι αφορά την λειτουργία του νέου blog.

Δηλώνω κατηγορηματικά ότι τους ανθρώπους αυτούς που μου εμπιστεύθηκαν το blog τους ούτε τους γνώριζα ούτε τους γνωρίζω, ακόμη και σήμερα.

Δεσμεύομαι να προσπαθήσω ώστε το samothrakisnea2.blogspot.com να μην είναι απλά ένα μέσον για την προβολή του νησιού μας και την ανάδειξη των προβλημάτων του, αλλά να είναι και ένας καταλύτης, μια ουσιαστική συμβολή για έναν ουσιαστικό τοπικό κοινωνικό διάλογο μεταξύ μας, για την βελτίωση του νησιού μας και της κοινωνίας μας.

Ελπίζω και υπολογίζω στην συμβολή όλων σας ώστε να πετύχει αυτή η προσπάθεια.
Η έμπρακτη συμμετοχή σας με προτάσεις, ιδέες, πληροφορίες, αρθρογραφία και με ότι άλλο εσείς θεωρείτε χρήσιμο θα είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για να πετύχουμε!

Στόχος και αιτία ύπαρξης του blog μας θα είναι οτιδήποτε θα προάγει το νησί μας.

Τέλος, σας παρακαλώ να δείξετε ανοχή και κατανόηση τώρα στο ξεκίνημα, γιατί «κάθε αρχή και δύσκολη»!

Σπιτάλας Βασίλης

7 σχόλια:

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-SAMOTHRAKI είπε...

καλη αρχη σε αυτο το δυσκολο εργο και οτι καλυτερο για το νησι μας

Γιάννης Σχίζας είπε...

Συγχαρητήρια για την ωραία σας επιλογή. Έχω έλθει στη Σαμοθράκη τρεις φορές και αισθάνομαι μια συναισθηματική σχέση με το νησί, που είναι τόσο απόμακρο για μας τους νοτιοελλαδίτες....
http://oikologein.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2782.html

Ανώνυμος είπε...

καλή πορεία στον ιντερνετικό κόσμο των blogs!το νησί μας χρειάζεται σωστή και αντικειμενική ενημέρωση!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ

Ανώνυμος είπε...

npravo kai stous palious kai stous kainourgious,kali epituxia

Έβρος Θράκη 2022 είπε...

sas efxomaste kali sinexia me epitixia . apostolos giouvanakis.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ;
ΕΝΑΣ Η ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ.
ΣΩΣΤΑ;