31 Ιουλίου 2013

Δεν υπάρχει πρόβλημα με τα δρομολόγια του ΣΑΟΣ ΙΙ.


Κατόπιν τηλεφωνικής μου επικοινωνίας με το Λιμεναρχείο της  Αλεξ/πολης, ενημερώθηκα ότι το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ απέπλευσε με καθυστέρηση (από το λιμάνι της Αλεξ/πολης), ώρα 11.10.
Στην ερώτησή μου αν θα υπάρξει πρόβλημα στη συνέχιση των δρομολογίων του πλοίου, η απάντηση ήταν "κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρξουν προβλήματα".

Σε δεύτερη επικοινωνία μου με τον κ. Μανούση εκπρόσωπο της εταιρείας, έλαβα την ρητή και κατηγορηματική του δήλωση ότι "Το πρόβλημα ήταν τυπικό και λύθηκε οριστικά. Δεν θα υπάρξει στο μέλλον κανένα απολύτως πρόβλημα στην εφαρμογή των προγραμματισμένων δρομολογίων".

Θα ήταν τραγικό για το νησί μας "τέτοιες ώρες και τέτοιες μέρες" να υπάρξει πρόβλημα στη συγκοινωνία της Σαμοθράκης. Δυστυχώς, το μοναδικό μας πλοίο είναι το ΣΑΟΣ ΙΙ και η μοναδική μας γραμμή με "τον έξω κόσμο",  με το λιμάνι της Αλεξ/πολης!

Ας ευχηθούμε οι διαβεβαιώσεις της εταιρείας να είναι ακριβείς.

Σπιτάλας Βασίλης

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για την άμεση, σοβαρή και υπεύθυνη ενημέρωση.

Ανώνυμος είπε...

άμεση μπορεί. Πόσο όμως ενημέρωση είναι αφού ούτε καν αναφέρεται ο λόγος της καθυστέρησης. Ρωτήσατε Λιμεναρχείο και Μανούση και σας καθησύχασαν για μελλοντικές παρόμοιες καθυστερήσεις και δεν ρωτήσατε ή δεν θελήσατε να μας πείτε γιατί έγινε.

samothrakisnea2 είπε...

Αγαπητέ φίλε του blog.
To Λιμεναραχείο δεν μου έδωσε επί πλέον πληροφορίες και επειδή αυτά
που μου είπε ο κ. Μανούσης δεν μπορώ να τα διασταυρώσω δεν τα ανάρτησα.
Άλλωστε δεν κάνω ρεπορτάζ και δεν είμαι είμαι δημοσιογράφος. Από ενδιαφέρον και μόνο για το αν θα συνεχιστεί αδιάλειπτα η συγκοινωνία μας ενδιαφέρθηκα. Αυτό που κυρίως μ' ενδιέφερε ήταν να μη δημιουργη-θεί σύγχυση και πανικός τέτοιες ώρες στο νησί μας. Άλλωστε αυτό που έκανα εγώ θα μπορούσατε να το κάνετε και εσείς.
Όσο για την τελευταία σας φράση σας παραπέμπω να ρωτήσετε σ' αυτούς που γνωρίζουν για τη συμβολή μου στην βελτίωση της συγκοινωνίας του νησιού μας. Να είστε καλά.
Σπιτάλας Β.