26 Σεπτεμβρίου 2014

Ντινόπουλος: Στην κόντρα Μητσοτάκη-Δούρου, είμαι με την κ. Δούρου

Ντινόπουλος: Στην κόντρα Μητσοτάκη-Δούρου, είμαι με την κ. Δούρου
                      Ο υπουργός Εσωτερικών Αργύρης Ντινόπουλος 
Σε ενδοκυβερνητική κόντρα εξελίσσεται το θέμα του ελέγχου της μονιμοποίησης υπαλλήλων στους ΟΤΑ, καθώς το πρωί της Παρασκευής ο υπουργός Εσωτερικών Αργ.Ντινόπουλος δήλωσε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ότι στην κόντρα του Κυρ.Μητσοτάκη με την περιφερειάρχη Αττικής «εγώ είμαι με την κ. Δούρου».

«Ανάμεσα σε αυτά που είπε ο κ. Μητσοτάκης και σε αυτά που είπε η κ. Δούρου, τάσσομαι αναφανδόν υπέρ αυτών που είπε η κ. Δούρου. Θα τους ταράξουμε στη νομιμότητα» είπε χαρακτηριστικά στον ΑΝΤ1.

«Έχω ήδη μιλήσει με τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, αυτό το οποίο πρέπει να γίνει όσον αφορά στη τήρηση της νομιμότητας θα γίνει και αυτός τέλος πάντων θα πάρει τις όποιες αποφάσεις, όπως θα τις πάρει και ο εισαγγελέας» πρόσθεσε.

Σημείωσε, ακόμα, ότι δεν είναι ευχαριστημένος με την ένταση η οποία έχει δημιουργηθεί στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης και επανέλαβε ότι, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά του, είπε ότι στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα γίνουν απολύσεις αφού «δεν προβλέπονται από τις συμβατικές υποχρεώσεις της χώρας».

«Θέλω μία εργασιακή ειρήνη στην τοπική αυτοδιοίκηση» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Ο κ. Μητσοτάκης εφάρμοσε το νόμο, αλλά το πρόβλημα της αυτοδιοίκησης δεν είναι κάποιοι κατεργάρηδες της δεκαετίας του 2000 και τα όσα έκαναν με τις προσλήψεις» συνέχισε.

Ο υπουργός Εσωτερικών συμπλήρωσε ότι το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτή την εποχή οι δήμοι είναι το τεράστιο οικονομικό πρόβλημα και όχι οι πρακτικές «κάποιων κατεργάρηδων», όπως επανέλαβε.

Αναφορικά με τις σχέσεις με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο κ. Ντινόπουλος δήλωσε ότι έχει αναπτυχθεί μία πάρα πολύ καλή συνεργασία, ενώ στο σχόλιο του δημοσιογράφου Γιώργου Παπαδάκη ότι και οι δύο είναι στην ίδια εκλογική περιφέρεια, ο υπουργός Εσωτερικών απάντησε: «Εγώ την εκλογική μου περιφέρεια την ξέρω χωρίς GPS».
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: