7 Δεκεμβρίου 2014

Της Κατερίνας Σπιτάλα - Συρτάκι!

Φωτογραφία του χρήστη Κατερίνα Σπιτάλα Ατελιέ Ομορφιάς.
Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη.

Όπα! Τα χέρια ορθάνοικτα στέκουν στον χορό Συρτάκι, σαν τα πουλιά που ανοίγουν τα φτερά τους
λεύθερα να πετάξουν στον καταγάλανο Ελληνικό ουρανό.

Χορός κατάθεσης ψυχής, ένωσης με τους Θεούς συνοδευόμενος απ’ το νέκταρ του θεού Διόνυσου και της συνοδείας του και τον μεζέ στο πιάτο!

Μυρουδιές απ΄ την αλμύρα της θάλασσας, της φρέσκιας ρίγανης, του θρούμπι και τα ξυπόλητα πέλματα να χτυπούν ρυθμικά την χρυσαφένια άμμο.


Συντονισμένα τα βήματα του χορού με τους παλμούς της καρδιάς που όλο και πιο πολύ δυναμώνουν μέσα σ’ ένα Νέο Ενιαίο Σώμα!

Έτσι ήταν ο Αλέξης Ζορμπάς και έτσι είναι και ο κάθε Έλληνας!
 
Αυτή είναι η Ελλάδα μας!
 
Απ΄την στάχτη της ξαναγεννιέται, ορθώνεται και ξαναχορεύει!

Κανένας δεν μπορεί να μου "περάσει" τις δικές του "συνθήκες" για δικές μου!

Κανένας δεν μπορεί να με τρομοκρατεί ανελλιπώς, να με γονατίσει, να μου στερήσει το χαμόγελο,
το φιλί και το τραγούδι.

Κανένας δεν μπορεί να μου στερήσει αυτό που νιώθω όταν κοιτάζω τον γαλάζιο μας ουρανό και την απέραντη μπλε θάλασσα του Αιγαίου μας.

Κανένας δεν μπορεί να μου σβήσει το κάθε ελληνικό μου στοιχείο που είναι γραμμένο στην δομή των κυττάρων μου και που βρίσκεται βαθιά ριζωμένο στον κώδικα της ψυχής μου!
 
Αντιστέκομαι - Ζω.

Κατερίνα Σπιτάλα Ατελιέ Ομορφιάς

Κατερίνα Σπιτάλα
Τηλ. 2551035305 - 6977274327

Δεν υπάρχουν σχόλια: