7 Νοεμβρίου 2015

Εγνατία σιδηροδρομική γραμμή: Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη με τρένο.


Συνάντηση για θέματα που αφορούν τη χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση των εν εξελίξει έργων υποδομής, όπως επίσης και τον προγραμματισμό έργων της νέας προγραμματικής περιόδου, πραγματοποίησαν οι υπ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης και ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, Βέρνερ Χόγιερ.
 
Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, μέχρι τον Μάρτιο του 2017 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί τα περισσότερα έργα του τρέχοντος προγράμματος ΕΣΠΑ, το οποίο λήγει στο τέλος του χρόνου, έτσι ώστε να μη χαθούν τα χρήματα και να μεταφερθούν όσα περισσότερα έργα γίνεται στο νέο ΕΣΠΑ που έρχεται. Συγκεκριμένα, τα έργα που συζητήθηκαν και επείγει να ολοκληρωθούν είναι οι αυτοκινητόδρομοι, οι επεκτάσεις του Μετρό και τα σιδηροδρομικά. Το μετρό της Θεσσαλονίκης πήρε παράταση της χρηματοδότησης του έως και τον Μάρτιο του 2020.
 
Ένα έργο που μπαίνει στον νέο σχεδιασμό είναι η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής της Εγνατίας. Η συγκεκριμένη γραμμή θα εκτελεί το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο και θα κοστίσει 5 δισ. ευρώ.
 
Ο κ. Χόγιερ σημείωσε ότι η Ε.Τ.Επ έμεινε στην Ελλάδα κατά την περίοδο της κρίσης και ότι σκοπεύει να παραμείνει και μετά την κρίση, ενώ σημείωσε ότι αποχωρεί αισιόδοξος από το υπουργείο. «Είναι εκπληκτικό το πόσα έργα θα ολοκληρωθούν σε λίγο στην Ελλάδα», τόνισε, ενώ πρόσθεσε οτι η Ελλάδα σημειώνει «μεγάλη πρόοδο όσον αφορά τους αυτοκινητόδρομους και ειδικά τον Μορέα».
«Αυτό που είναι σημαντικό τώρα είναι να θέσουμε μια λίστα με προτεραιότητες, όπως μας υπέδειξε και ο υπουργός» κατέληξε.

e-evros

Δεν υπάρχουν σχόλια: