5 Νοεμβρίου 2015

Χρ. Σπίρτζης: Ψηφιακός πάροχος η ΕΡΤ με παγκόσμια εμβέλεια (βίντεο)

Χρ. Σπίρτζης: Ψηφιακός πάροχος η ΕΡΤ με παγκόσμια εμβέλεια (βίντεο)

"Η ΕΡΤ θα είναι μια ανταγωνιστική εταιρεία της Digea και ένας τηλεοπτικός σταθμός θα μπορεί να επιλέγει αν θα συνεργάζεται με την ΕΡΤ ή την Digea. Η στρεβλή κατάσταση στον χώρο των τηλεοπτικών δικτύων θα σταματήσει. Δεν μπορούν να υπάρχουν ιδιωτικά μονοπώλια" δήλωσε ο υπουργός υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στην Πρωινή Ενημέρωση της ΕΡΤ1.



Η ΕΡΤ θα είναι ψηφιακός πάροχος με παγκόσμια εμβέλεια και σύντομα θα πάρει τη θέση της στον δορυφόρο εκπομπής, είπε προσθέτοντας ότι για πρώτη φορά οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα έχουν μόνιμες άδειες οι οποίες θα δοθούν με πλειοδοτικό διαγωνισμό και διαφανείς διαδικασίες με προϋποθέσεις ίδιες για όλους, στα πλαίσια του υγιούς ανταγωνισμού όπως ορίζει η ευρωπαϊκή και η εθνική νομοθεσία. Επιτέλους το δημόσιο πρέπει να έχει έσοδα από όσους έχουν τηλεοπτικούς σταθμούς.

Ενιαίο σύστημα αυτοκινητοδρόμων και οριζόντια μείωση των διοδίων
Ο υπουργός Μεταφορών εξήγησε ότι η κυβέρνηση προσανολίζεται προς ένα ενιαίο αναλογικό σύστημα χρέωσης σε όλους τους αυτοκινητόδρομους θα μειωθούν τα διόδια. Διευκρίνισε παράλληλα ότι αυτό δεν είναι εύκολο γιατί οι προηγούμενες κυβερνήσεις έχουν δεσμεύσει τη χώρα με ρήτρες ώστε αν αλλάξει κάτι ο ελληνικός λαός να πρέπει να πληρώσει βαριά πρόστιμα, αλλά δήλωσε αισιόδοξος καθώς όπως είπε με μια ολιστική αντιμετώπιση στο ζήτημα μπορούμε να έχουμε μειώσεις στις τιμές των διοδίων.
Προανήγγειλε διαγωνισμό για τη δημιουργία των αυτοκινητοδρόμων. Κατά το παρελθόν πολλά έργα δημοπρατήθηκαν με  λάθος τρόπο, σύντομα θα υπάρξουν δημοπρατήσεις ενώ οι προϋπολογισμοί των έργων θα είναι απόλυτα διαφανείς
Υπογράμμισε ότι έως τον Μάρτιο του 2017 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί τα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, οι αυτοκινητόδρομοι, οι επεκτάσεις του Μετρό και τα σιδηροδρομικά έργα. Μεγάλος στόχος παραμένει η υλοποίηση της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Ανέφερε επίσης πως είναι έτοιμη η δημοπράτηση  της γραμμής 4 του Μετρό και πως πρέπει να  βαδίσουμε πλέον σε ένα ενιαίο σύστημα  αυτοκινητοδρόμων.
Κατ. Μπρ.
avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: