16 Ιανουαρίου 2021

«Πέλαγα & πεσκάδες». Είναι το όνομα του βιβλίου μου με ναυτικές ιστορίες απ την ζωή μου στις μηχανότρατες. Η έκδοση του βιβλίου είναι ένα όνειρο που στ αλήθεια μ αξίωσε ο Θεός να το ζήσω…

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο που λέει "KAVAR SEAIFGAL 1980 πέλαγα & πεσκάδες Δημήτρης Σιμσιρίκης"
«Πέλαγα & πεσκάδες». Είναι το όνομα του βιβλίου μου με ναυτικές ιστορίες απ την ζωή μου στις μηχανότρατες. Η έκδοση του βιβλίου είναι ένα όνειρο που στ αλήθεια μ αξίωσε ο Θεός να το ζήσω…
Ευχαριστώ τους ψαροκαπεταναίους αυτούς που δεν είναι πια στην ζωή…και που θάθελα τόσα να γράψω…Τον καπταν Παναγή τον Κούτρα που τέτοιο ναυτικό δεν ξανάδα..τον καπταν Στρατή τον Μπαστιάνο που τόσα μούδωσε σ αυτήν της ψαροσύνης την τέχνη …τον καπταν Μπάμπη τον Κολοσέντα που ψαρεύαμε παρέα με τους χιονιάδες…εκεί στα βαθειά του Μόλυβου και στον κάβο του Baba της Τουρκίας και μούλεγε ανέκδοτα όλη την νύχτα στο VHF για να με κρατάει ξύπνιο στην βραδινή καλάδα …τον καπταν Φώτη απ την Μάλαγα τον καπετάνιο του “Santa Maria” που μου στάθηκε σαν πατέρας εκεί στους πάγκους του Ατλαντικού…και φυσικά στον καπταν Κλέων τον αρχιμηχανικό της “Gold Fisher” εκεί στην αραπιά που ήθελε να με κάνει γιο του και δεν ξέρω αν άλλον άνθρωπο αγάπησα τόσο… Ευχαριστώ το πλήρωμά μου απ το ψαροχώρι το Καγιάρ …τον λοστρόμο μου τον Μπακαρί τον νεαρούλη τότε τον Κονάτε τον Μούζα τον Σάνε τον Γιουσμάν τον χοντρό τον Μπάμπα τον Ντιούφ…που τους κούρασα όλους πολύ το ξέρω…όμως ποτέ δεν τόδειξαν….Μα πιο πολύ αυτόν που είναι στην ζωή τον καπταν Βασίλη τον Κυριαζή που μετά από σαράντα χρόνια μιλάμε στο σκάιπ και κλαίμε κι δυο…που έκανε τόσα για μένα εκεί στο Ντακάρ και είναι ο λόγος που ακόμα ζω…και ούτε που τα θυμάται…
Ευχαριστώ τον εγγονό μου τον Βασίλη και την φίλη του την Μαίρη Καιρίδη τον γιο μου τον Άγγελο που τις σκόρπιες θολές αναμνήσεις μου τις κάνανε βιβλίο.
Σας ευχαριστώ όλους !
Την περίληψη, τα περιεχόμενα και το link για την αγορά του βιβλίου μπορείτε να τα βρείτε εδώ: www.pelagakaipeskades.gr.
Επιθυμία μου είναι μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του βιβλίου, να διατεθεί στον Σύλλογο Γονέων – Φίλων Αυτιστικών Ατόμων Ν. Έβρου «Ο Άγιος Βασίλειος».

1 σχόλιο:

samothrakisnea2 είπε...

Ο φίλος μου Δημήτρης Σιμσιρίκης, είναι ίσως περισσότερο γνωστός ως πετυχημένος έμπορος της Αλεξανδρούπολης και λιγότερο σαν πολυταξιδεμένος ναυτικός και καπετάνιος. Είναι θα έλεγα ένας από τους καλύτερους Έλληνες συγγραφείς στης θάλασσας. Την θάλασσα την έζησε την αγάπησε και την γνώρισε με ¨ρούχο την άγρια και όμορφη αλμύρα της! Οι γνώσεις του στην ναυτοσύνη είναι εξαιρετικές και ζηλευτές και οι μνήμες του και οι εμπειρίες του ατέλειωτες. Είναι από την εφηβεία του ακόμη λάτρης και στενός φίλος της Σαμοθράκης μας και καμαρώνω που με θεωρεί φίλο του. Σπιτάλας Βασίλης