30 Δεκεμβρίου 2013

Eυχές κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟΥ

Ετοίμαζα ένα μικρό κείμενο για να ευχηθώ σε όλους Χρόνια Καλά & Πολλά, με Υγεία και Τύχη για το νέο έτος, βρήκα όμως στο youtube  το παρακάτω βίντεο που με εκφράζει απόλυτα.


(*)Σχόλιο για το Υγεία και Τύχη: Κάποτε συναντήθηκα με έναν ξάδερφο μου κι όταν αποχαιρετιόμασταν ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος
Εγώ: Να ΄χουμε υγεία να ξαναβρεθούμε
Ξάδερφος: Υγεία και Τύχη.
Εγώ: Υγεία κι όλα τα άλλα γίνονται
Ξαδ.: Όχι και τύχη. Αυτοί που ταξίδευαν με τον Τιτανικό για να ταξίδευαν θα είχαν υγεία, δεν είχαν όμως τύχη. Άρα υγεία και τύχη
Εγώ: Αν είναι έτσι, συμφωνώ
Από τότε το υιοθέτησα κι εγώ.
Μια που τον ανέφερα (τον ξάδερφο), αν μου το επιτρέπετε θα ήθελα να ευχηθώ και σε εκείνον Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά με Υγεία και Τύχη ξάδερφε καπετάν-Νίκο, εκεί στις αφιλόξενες θάλασσες και τους απέραντους ωκεανούς που ταξιδεύεις.Σύντομα να οδηγήσεις πάλι το καράβι σου στο απάνεμο λιμάνι της οικογένειας σου.

Ε.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: