25 Φεβρουαρίου 2014

Γεωργία Νικολάου: "Ο Γιαννακίδης υποτιμά τους πολίτες, τους μετρά μόνο ως ψήφους"!



Με μια σκληρή, μα πολιτική δήλωση, η "κομμένη" αντιπεριφερειάρχισσα Έβρου της "Κοινωνικής Συμμαχίας", κυρία Γεωργία Νικολάου-Μαυρανεζούλη, εγκαλεί τον Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ κ. Άρη Γιαννακίδη για την επιλογή του να την αντικαταστήσει με τον κ. Σταύρο Καβαρατζή, υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη στις προηγούμενες εκλογές της "Περιφερειακής Αναγέννησης". 

"Το επιχείρημα ότι τα «πολιτικά χαρακτηριστικά του τόπου είναι δεξιά"...
...γι΄ αυτό το λόγο χρειάζεται «δεξιά υποψηφιότητα» που θα φέρει περισσότερες ψήφους, υποτιμά τους πολίτες και μικραίνει το ανάστημα όσων σκέφτονται με αυτό τον τρόπο", τονίζει η κ. Νικολαόυ, και συμπληρώνει:

"Η απόφαση άλλων για τη μη συμμετοχή μου ως υποψήφια  Αντιπεριφερειάρχισσα, δείχνει ότι κάποιοι δεν αξιολογούν ως πολιτικό τον τρόπο λειτουργίας μου ή αυτός ο τρόπος δεν ταιριάζει στις δικές τους πρακτικές.

Έχουν την κεκτημένη ταχύτητα των προηγούμενων τρόπων άσκησης πολιτικής. Όπου ο πολίτης μετράει ως ψήφος".

Όσο για το τι θα πράξει ενόψει εκλογών, σημειώνει με νόημα:

"Η πολιτική πρέπει να έχει και παιδευτικό χαρακτήρα. Από τους μεγαλύτερους φόβους μου ήταν μήπως σ΄ αυτό το χώρο της διοίκησης ακυρώσω ό,τι με τόσο κόπο, αγάπη και φροντίδα για χρόνια έκτιζα στο σχολείο με τους χιλιάδες μαθητές μου. Είμαι ευτυχής. Μπορώ ακόμη να κοιτάω τους μαθητές μου στα μάτια, διότι πορεύτηκα με σεβασμό στον πολίτη, με διαφάνεια στις ενέργειες μου, με ισότητα και δικαιοσύνη απέναντι σε όλους, και θα συνεχίσω με τον ίδιο τρόπο, όποιες και αν είναι οι επιλογές μου για το μέλλον...".

Δεν υπάρχουν σχόλια: