Ένα καθαρό δίλημμα -όπως καθαρή ήταν άλλωστε πάντα η σχέση του με τον ελληνικό λαό- έθεσε στους πολίτες ο Αλέξης Τσίπρας, με τη χθεσινοβραδινή του συνέντευξη στην ΕΡΤ: ή υπερψήφιση του ΟΧΙ ή εκλογές.

«Εγώ δεν είμαι πρωθυπουργός παντός καιρού. Δεν βρέθηκα στη θέση αυτή επειδή αγάπησα την καρέκλα της εξουσίας», ήταν το χαρακτηριστικό μήνυμά του και στην ερώτηση τι θα πράξει μετά το δημοψήφισμα, στην περίπτωση που το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό.

«Βρίσκομαι σε αυτή τη θέση επειδή αυτή ήταν η επιλογή του λαού. Όσο ο λαός στηρίζει αυτή την επιλογή, θα είμαι παρών, θα σεβαστώ την ετυμηγορία του λαού και θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες για να γίνει νόμος του κράτους αυτό που θα ψηφίσει ο λαός», ήταν η, θεσμική, απάντηση του πρωθυπουργού.
«Δεν θα είμαι στην πορεία μου παντός καιρού», επανέλαβε, ότι δηλαδή δεν θα είναι ίδιος με άλλους που προηγήθηκαν στο ίδιο αξίωμα, και οι οποίοι ξεκίνησαν από σοσιαλιστές, και στην πορεία έγιναν νεοφιλελεύθεροι και μνημονιακοί. Σε κάθε περίπτωση, η ετυμηγορία του λαού -όποια και εάν είναι αυτή- θα γίνει απολύτως σεβαστή και θα δρομολογηθούν οι εξελίξεις όπως ορίζει το Σύνταγμα και οι νόμοι αυτής της χώρας, τόνισε. Και σε άλλο σημείο, «αν θέλει ο λαός έναν πρωθυπουργό ταπεινωμένο, αυτός δεν θα είμαι εγώ», ήταν μια αναφορά με έντονο προσωπικό στοιχείο.
Από εκεί και πέρα, ο Αλέξης Τσίπρας είχε να δώσει και μια είδηση για την κρισιμότερη φάση της διαπραγμάτευσης: «Η ελληνική κυβέρνηση βρίσκεται στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης» -είχε την ευκαιρία να τονίσει σε άλλο σημείο της συνέντευξης- «δεν έχει φύγει από αυτό. Θα βρίσκεται και τη Δευτέρα στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης. Είμαστε εδώ, οι διαφορές μας στα δημοσιονομικά είναι μηδαμινές, στα άλλα είναι πολύ σημαντικές, άρα ζητάμε λύση που θα είναι βιώσιμη οικονομικά και όχι αδιέξοδη. Και αν αυτή η λύση δοθεί και 'στο και πέντε', εμείς θα την πάρουμε», διεμήνυσε.