13 Αυγούστου 2015

Σαμοθράκη - Σμαραγδένιο πετράδι…

Της Πέλλιας Βαϊκούζη

Που θα μπορούσα να σας στείλω καλύτερες διακοπές από το μαγικό νησί μου; Ναι εκείνο το μικρό νησάκι, καταπράσινο κόσμημα, σμαραγδένιο πετράδι που κοσμεί το Βόρειο Αιγαίο!
Αποτελεί όνειρο πάμπολλων μυημένων τουριστών που έχουν κολυμπήσει στα καταπράσινα νερά της και τους δροσερούς καταρράκτες της…
Σαμοθράκη… Άγρια ομορφιά στο ζενίθ της!!!
Μυστήριο τι σε περιμένει στα νερά της…
φωτο 1
Σας έχω ξαναγράψει αναλυτικά για τις ομορφιές της, οπότε ανατρέχετε στο αρχείο του Φιστικιού για οποιαδήποτε πληροφορία…
φωτο 2
Με το συγκεκριμένο άρθρο θέλω  να κεντρίσω το ενδιαφέρον σας με το απίστευτο φωτογραφικό υλικό που έχω στα χέρια μου…
φωτο 3
Εύχομαι να σας μαγέψω και να σας ταξιδέψω στον τόπο μου…
φωτο 4
Με ένα τρόπο που οι ήδη μυημένοι ίσως συγκινηθούν και οι ονειροπόλοι ίσως αποφασίσουν να τολμήσουν το ταξίδι…
φωτο 5
Βάθρες, καταρράκτες  και πλατάνια…
φωτο 6
Τα πλατάνια γερνάνε χρόνο με το χρόνο…
φωτο 7
Φως που σκοντάφτει στα πέτρινα σπίτια και στα πλακόστρωτα δρομάκια, τζιτζίκια και καταπράσινοι κισσοί να αγκαλιάζουν τα πάντα …
φωτο 8
Αρμύρα μπόλικη και γλαρόνια αμέτρητα να συνοδεύουν τα ψαροκάικα…
φωτο 9
Και τα ηλιοβασιλέματα  λιγώνουν και  τους πιο σκληρούς…
φωτο 10
Όσο για τα βράδια… Μυρίστε μια Σαμοθρακίτικη νυχτιά και ελάτε να μου πείτε μετά για έρωτες…
φωτο 11
http://almurofustiki.com/smaragdenio-petradi-samothrakh/



Δεν υπάρχουν σχόλια: